середа, 4 вересня 2013 р.

* * *



Вечір. Темно. Дощ іде.
Вітер в шибках завиває,
Сумно в серці й я не знаю,
Що робитиму я далі,
Хоч у мене мрії є.
День за днем ідуть все швидше,
Час пливе, немов у річці
Води буйні все течуть,
І не знають вони місця,
І не можуть зупиниться.
Я люблю своїх батьків,
Друзів, рідних і книжки.
Завжди всі були зі мною,
Але інколи здається,
Що нікого вже не треба,
Але потім все ж кричиш:
Не кидайте, не ідіть!
Дивлюсь в небо крізь вікно,
А воно все плаче гірко.
Чому ж ти плачеш?? Хто образив?
Може хтось сказав не те?
Але ні, я розумію.
Тяжко все ж буває в серці,
А поплачеш – все мине.
На столі свіча палає.
Я думками вже не тут,
Я далеко з-поміж хмар,
Десь між хвиль великих в морі,
І квіток гарненьких в полі,
З-поміж в небі гарних зір;
Поміж книг, що розкривають
Цей чудовий, гарний світ.

1 коментар: