неділя, 1 вересня 2013 р.

Квіток ловила я красу


Дитячі спомини про квіти дикорослі

 Як  я  малим  дівчам  була
Мені  здавалося  життя
Таким  чарівним,  неповторним,
Мов  скрипки  звук  а  чи  валторни.
Між  трав,    що    дощик  п’ють,    росу,
Квіток  ловила  я  красу.

З  весни,  лише  сніги  спадали,
Їх  на  лугах,  в  лісах  шукала.
Підсніжник  тричі  пелюстковий
Будив  мій  подив  ясночолий.
Крокус,  що,  наче  птах,  стояв
Й  дзьоба  до  сонця  відкривав,
Щоб    сяйва  налило  йому,
Наводив  магію  свою.

Пролісок  з  синіми  очима
Без  макіяжу  і  без  гриму
Вражав.  Лимонний  первоцвіт
Топив  в  душі  останній  лід.
А  ще  конвалії    дрібчасті!

Їх  бачити  мені  нечасто
Доводилось.  Як  я  раділа!
Душа  виходила  із  тіла,
Як  квіти  ці  стрічала  в  квітні
Білодзвінчасті  і  тендітні.

Ще  дивував  бузок  мене.
Що  гілка      то  букет  іде. 
Цвіт      білий,  синій,  фіалковий, 
Парфум  міцний,    п’янкий    бузковий.
А  як    духмянів    луг  і  гай,
Коли  ступало    літо  в  край!
Як  вигравав,  мов  вишиванка,
Напоєний  росою  зранку!
Ромашками  луги  біліли,
Поля  мачками  пломеніли,
Мов  кинув  хто  з  рубіном  брошки.

А  з  ними  голубі  волошки,
Сік  із  яких  кентаври  брали,
Рани  Геракла  лікували.

Дзвіночки  у  ліску  гули,
Під  гул  їх  спіли  і    росли
Солодка,  наче  мед,  малина, 
А  ще  чорниця  і  ожина,
Горіх  ліщиновий,  грибочки   

В  ярах,  долинах,  на  горбочках!
Манили    лікарські  теж  трави,
Йшли  з  літа  в  осінь,  наче  пави,
Хитались:  звіробій  дірчастий,
Тисячолисник  головастий
Ще  й    материнка  непримітна,
Але    ж  пахуча  і  привітна,
І    м’ята  -  також  запашна.

Всього  по-трішки  брала  я.
Всіх  квіток  не  назвать  мені,
Що  на  моїй  росли  землі, 
Котрі  любила  я,  збирала
Дитиною,  в  букет  складала
Несла  матусі  дорогій   
Тоді  ще  молодій,  живій...
Тепер  несу  їй  садові.
Рідко  збираю  польові.
Та  був  у  мене  час  такий   
Пізнала  цвіт  цей  чарівний! 

автор
крилата
"Клуб поезії"

 

Немає коментарів:

Дописати коментар